Գիտաժողով 2024


  • ԾՐԱԳԻՐ

    ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 7, 2024 

    Ֆաննի Հենսել սրահ, Վիեննայի երաժշտության ու կատարողական արվեստների համալսարան
    Ողջույնի խոսք
      – Յոհաննես Մայսլ, Երաժշտության ու կատարողական արվեստների համալսարանի միջազգային գծով պրոռեկտոր
      – Արմեն Պապիկյան, Ավստրիայում ՀՀ դեսպան
      – Մարկո Կյոլբլ,  Երաժշտության ու կատարողական արվեստների համալսարանի Երաժշտական ֆոլկլորագիտության և էջնոերաժշտագիտության ամբիոնի ղեկավար
      – Նիկոլայ Կոստանդյան, Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տնօրեն
      – Աննա Ասատրյան, ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտի տնօրեն 

    Կլոր սեղան․
    Epistemologies, Institutions, Research Traditions: Folk Music Research and Ethnomusicology in Austria and Armenia. Discussions with Representatives of the Komitas Museum-Institute Yerevan, the Department of Folk Music Research and Ethnomusicology of mdw and the Institute of Arts of the National Academy of Sciences of the Republic of Armenia. 

    Նիստ I – Ավանդական երաժշտություն․ մասնագիտացված կատարում
    Նախագահ՝ Տաթևիկ Շախկուլյան
      – Մհեր Նավոյան. Syncretic Characteristics of Gusan Art
      – Իրինա Ֆեդուն. Professional Folk Musicians in Ukraine: Current State and Prospects for the Development of the Tradition
      – Սպանդիտա Դաս. What sustains Baul-Fakir Performances? Reflections on Professionalization, Spiritual Practices and the Notion of Authenticity 

    Նիստ II – Ավանդական երաժշտություն․ գեղջկական կյանք
    Նախագահ՝ Հանդե Սաղլամ
      – Հասմիկ Հարությունյան, Հասմիկ Մատիկյան․Composition Mechanisms of Lullabies in the Modern Musical Folklore of Shirak
      – Տաթևիկ Շախկուլյան․ Descending melodic Line in the Home and Displacement
      – Լիլիթ Հարությունյան․ Echoes of Captivity: Unveiling Armenian Folk Music through WWI POW Recordings
      – Նվարդ Վարդանյան, Լուսինե Հայրիյան The Song of the Frontline in 2020 in the 44-day Artsakh war: From traditional to modern Manifestations 

    Նիստ III – Կոմիտասի գործունեությունը
    Նախագահ՝ Մհեր Նավոյան
      – Լուսինե Սահակյան. The Role of Komitas in Armenian Women’s musical Education
      – Լիլիթ Արտեմյան. Compositional Features and Performing Issues of Komitas’s “Dances” 

    Աշխատարան I: Պարերգ․ ավանդույթ ու ժամանակակից կիրառություն 
    Տաթևիկ Շախկուլյան


    ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 8, 2024
    Ֆաննի Հենսել սրահ, Վիեննայի երաժշտության ու կատարողական արվեստների համալսարան

    Նիստ IV – Տեղահանման, Միգրացիայի և Սփյուռքի Ձայնային Չափումները
    Նախագահ՝ Իզաբել Ֆրեյ
      – Ֆրանչեսկո Ռոսետտի. A musical Father to found the Utopian Homeland: Komitas’s Legacy in the Milanese Armenian Avant-Garde
      – Սոնա Նալբանդյան. Komitas’s Folk Transcriptions: Sustaining Armenian musical Heritage in the Diaspora
      – Անի Հակոբյան. Bedros Alahaidoian: Recordings from the Armenian Diasporas 

    Նիստ V – ՀիմնԵրգությունից մինչև հոգևոր կատարում
    Նախագահ՝ Լիլիթ Երնջակյան
      – Քրիստիան Պոսկե. Decolonizing Santal Hymnology: ‘Advanced far enough to make up Choirs with all four Voices’
      – Գայանե Ամիրաղյան. New Julfa Chant of the Armenian Sacred Music: Migration and Identity 

    Նիստ VI – Մշակույթ և ինքնություն
    Նախագահ՝ Մարկո Կյոլբլ
      – Ջեյքոբ Օլլի. Armenian Music, Print Capitalism and Transimperial Networks in the long 19th Century
      – Լիլիթ Երնջակյան. Reflections of Ottoman/Turkish Cultural Policy in 19th-20th Century Music Collections: Hornbostel, Komitas, Bartók 

    Աշխատարան II: Ավանդական ժողովրդական պարերն Ավստրիայում ու Հայաստանում
    Էլզե Շմիդտ և Անի Հակոբյան